Medlemskap

Hvordan vil endringene påvirke mitt medlemsnivå 19. november 2024?

Du kan ta det helt med ro! Du beholder samme medlemsnivå i den nåværende medlemsperioden og kan fortsette å stige i medlemsnivå gjennom kvalifiserende netter.


Hvis medlemsperioden din starter i en av månedene desember - september, vil vi beregne hva nivået ditt ville ha vært ved slutten av medlemsperioden, basert på poengene du har opptjent så langt i perioden. Hvis resultatet av denne beregningen viser at du ville ha nådd samme eller et høyere nivå enn i dag ved utløpet av perioden, vil du automatisk få dette nivået den 19. november. Du beholder dette nivået i inneværende og neste periode.


NB! Dette gjelder ikke for medlemmer som har medlemsperiode som starter i oktober eller november, der kvalifiserende netter vil avgjøre ditt medlemsnivå fra 19. november.

Lignende spørsmål

Jeg savner Spenn etter et opphold

Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?

Kan jeg booke hotellrom med Spenn?

Er det nye fordeler og muligheter med opptjening og bruk av Spenn?

Hva telles som en kvalifiserende natt?

Kan jeg konvertere bonuspoengene mine til Spenn?

Tjener jeg Spenn og kvalifiserende netter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?

Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?

Hvor lenge er mine opptjente Spenn gyldige?

Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?

Kan jeg tjene bonuspoeng hos Strawberry etter 19. november 2024?

Hva er fordelen med å bruke Spenn-appen?

Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?

Hvorfor Spenn?

Hva skjer med mine bonuspoeng?

Hvem drifter Spenn?

Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?

Hvordan dra nytte av Frys medlemsnivå og Gi bort Gold-status?

Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?

Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?

Hva er Red Carpet?

Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?

Hva ska jeg gjøre om jeg mangler ekstra Spenn fra en kampanje med f.eks. doble eller triple Spenn eller Mastercard.

Får jeg Spenn i hotellrestauranten?

Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?

Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?

Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?

Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?

Hva koster Monday Breakfast?

Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?

Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?

Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?

Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene eller Spenn går ut?

Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?

Hva skjer med mine oppsparte Lifetime-poeng og min Lifetime-status?

Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?

Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?

Hvordan booker jeg Be My Guest?

Hvor mange Spenn får jeg per hotellnatt?

Hva er Be My Guest?

Hvordan oppnår jeg et høyere medlemsnivå?

Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?

Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?

Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?

Kan jeg booke rom for andre med Member Price?

Kan partneren min og jeg dele medlemskap?

Hva er en medlemsperiode, og hvor lenge varer den?

Må jeg ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?

Hvordan fungerer restaurantkupongene?

Får jeg Spenn hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?

Hva er Monday Breakfast?

Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?

Haster det?

Ring oss på: +47 22 334 200

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdager

Stengt


Kontakt oss