Hvordan vil endringene påvirke mitt medlemsnivå 19. november 2024?
Du kan ta det helt med ro! Du beholder samme medlemsnivå i den nåværende medlemsperioden og kan fortsette å stige i medlemsnivå gjennom kvalifiserende netter.
Hvis medlemsperioden din starter i en av månedene desember - september, vil vi beregne hva nivået ditt ville ha vært ved slutten av medlemsperioden, basert på poengene du har opptjent så langt i perioden. Hvis resultatet av denne beregningen viser at du ville ha nådd samme eller et høyere nivå enn i dag ved utløpet av perioden, vil du automatisk få dette nivået den 19. november. Du beholder dette nivået i inneværende og neste periode.
NB! Dette gjelder ikke for medlemmer som har medlemsperiode som starter i oktober eller november, der kvalifiserende netter vil avgjøre ditt medlemsnivå fra 19. november.
Lignende spørsmål
Jeg savner Spenn etter et opphold
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Kan jeg booke hotellrom med Spenn?
Er det nye fordeler og muligheter med opptjening og bruk av Spenn?
Hva telles som en kvalifiserende natt?
Kan jeg konvertere bonuspoengene mine til Spenn?
Tjener jeg Spenn og kvalifiserende netter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Hvem drifter Spenn?
Hvor lenge er mine opptjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Hva skjer med mine bonuspoeng?
Kan jeg tjene bonuspoeng hos Strawberry etter 19. november 2024?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?
Hva er fordelen med å bruke Spenn-appen?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Hva er Be My Guest?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Hva ska jeg gjøre om jeg mangler ekstra Spenn fra en kampanje med f.eks. doble eller triple Spenn eller Mastercard.
Hva er en medlemsperiode, og hvor lenge varer den?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Hva skjer med mine oppsparte Lifetime-poeng og min Lifetime-status?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Hvordan dra nytte av Frys medlemsnivå og Gi bort Gold-status?
Hva er Red Carpet?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Får jeg Spenn hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Hva koster Monday Breakfast?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Må jeg ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene eller Spenn går ut?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Hva er Monday Breakfast?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Får jeg Spenn i hotellrestauranten?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Hvor mange Spenn får jeg per hotellnatt?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Avvikende åpningstider:
24.-26. desember
Stengt
31. desember
09:00 - 14:00
1. januar
Stengt
6. januar
Stengt
Kontakt oss