!--island-Breadcrumbs:11-->
Hva telles som en kvalifiserende natt?
Fra 19. november 2024 teller hver natt du bor hos oss som en kvalifiserende natt, uansett om den er betalt med penger, bonuspoeng eller hel- eller delbetalt med Spenn*. Det er antall kvalifiserende netter som avgjør medlemsnivået ditt, og jo flere kvalifiserende netter du har innen medlemsperioden, jo høyere blir medlemsnivået og jo flere blir fordelene.
*Det finnes unntak for når du får en kvalifiserende natt. Les mer om vilkå her.
Lignende spørsmål
Jeg savner Spenn etter et opphold
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Kan jeg booke hotellrom med Spenn?
Er det nye fordeler og muligheter med opptjening og bruk av Spenn?
Kan jeg konvertere bonuspoengene mine til Spenn?
Tjener jeg Spenn og kvalifiserende netter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Hvem drifter Spenn?
Hva skjer med mine bonuspoeng?
Hvor lenge er mine opptjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Kan jeg tjene bonuspoeng hos Strawberry etter 19. november 2024?
Hva er fordelen med å bruke Spenn-appen?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Hva skjer med mine oppsparte Lifetime-poeng og min Lifetime-status?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Hvor mange Spenn får jeg per hotellnatt?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Hvordan dra nytte av Frys medlemsnivå og Gi bort Gold-status?
Hvor mye er ett Spenn verdt?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Hva ska jeg gjøre om jeg mangler ekstra Spenn fra en kampanje med f.eks. doble eller triple Spenn eller Mastercard.
Hva er en medlemsperiode, og hvor lenge varer den?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Hva er Be My Guest?
Hva er Superdeal?
Hva er Red Carpet?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Tjener jeg som booker Be My Guest Spenn?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Får jeg Spenn hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Hva koster Monday Breakfast?
Hvordan vil endringene påvirke mitt medlemsnivå 19. november 2024?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Må jeg ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene eller Spenn går ut?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Hva er Monday Breakfast?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Får jeg Spenn i hotellrestauranten?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss