Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Ved overnatting på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ og våre frittstående hotell, får medlemmer en restaurantkupong. Verdien på kupongen er ulik per medlemsnivå:
BLUE: 35 kr/4 EUR
SILVER: 75 kr/8 EUR
GOLD og PLATINUM: 125 kr/13 EUR
Kupongen oppbevares i appen (på hotell som ikke er koblede til appen får du en fysisk kupong), og kan løses inn mot mat eller drikke i hotellrestauranten (ikke i sprit eller tobakk). For å bruke kupongen for kjøp av alkohol, kreves det at man også kjøper mat. På Quality Hotel™ kan kupongen også brukes på et utvalg av mat og drikke fra Petite X. Kupongen er datomerket og gjelder kun innenfor angitt dato. De kan ikke samles opp eller veksles i kontanter, og det tilbys ikke veksel for ubrukt valør. På Comfort Hotel® og Collection-hotellene som går under Clarion Hotel® tilbys ingen restaurantkupong.
Lignende spørsmål
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Kan jeg booke hotellrom med Spenn?
Hva er fordelene med å bruke Spenn?
Hva telles som en kvalifiserende natt?
Kan jeg konvertere bonuspoengene mine til Spenn?
Tjener jeg Spenn og kvalifiserende netter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?
Hvor lenge er mine opptjente Spenn gyldige?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter 19. november?
Hva er fordelen med å bruke Spenn-appen?
Hva skjer med mine bonuspoeng?
Hvorfor Spenn?
Hvem drifter Spenn?
Innebærer navnebyttet fra Nordic Choice Hotels til Strawberry noe for meg som medlem?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hva er Be My Guest?
Får jeg bonuspoeng i hotellrestauranten?
Hvor mange bonuspoeng får jeg per overnatting?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Hva er Red Carpet?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hva er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hva koster Monday Breakfast?
Må jeg booke bord?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Får jeg bonuspoeng hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Jeg mangler ekstra poeng etter en poengkampanje (f.eks. doble eller triple bonuspoeng) eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoeng på Monday Breakfast?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss