Hva skjer med mine bonuspoeng?
Bonuspoengene du allerede har opptjent hos Strawberry vil fortsatt være tilgjengelige for bruk frem til 31. desember 2025. Dette betyr at etter den offisielle lanseringen av Spenn 19. november 2024, vil du beholde dine bonuspoeng gjennom hele 2025, samtidig som du tjener Spenn på nye kjøp.
Du vil i denne perioden også kunne bruke dine bonuspoeng til å kjøpe gavekort fra Strawberry som kan brukes på både hotellopphold, restauranter og spa. Gavekortene kan kjøpes for poeng til og med 31. desember 2025, og kan benyttes 12 måneder etter kjøpsdato. Det vil si at om har du poeng nok til å kjøpe gavekort 31. desember 2025, så kan du bruke det senest 01. januar 2027.
Lignende spørsmål
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Innebærer navnebyttet fra Nordic Choice Hotels til Strawberry noe for meg som medlem?
Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg fortsette å opptjene bonuspoeng etter 19. november?
Hva er fordelene med å bruke Spenn fremfor tradisjonelle poeng?
Hvorfor Spenn?
Hvem drifter Spenn?
Hva vil fordelene være med å bruke Spenn-appen?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hva er Be My Guest?
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Hva er Red Carpet?
Får jeg bonuspoeng i hotellrestauranten?
Hvor mange bonuspoeng får jeg per overnatting?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hva er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hva koster Monday Breakfast?
Må jeg booke bord?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Får jeg bonuspoeng hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Jeg mangler ekstra poeng etter en poengkampanje (f.eks. doble eller triple bonuspoeng) eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoeng på Monday Breakfast?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss