Medlemskap

Hvorfor kan jeg ikke finne bookingen min i appen?

Mangler du en booking? Det kan gå opptil 1 time etter at du har booket før den er synlig i appen. Har du ventet lenger enn dette? Det kan være flere grunner til hvorfor din booking ikke er synlig i appen:



  • Bookinger gjort via et online reisebyrå (f.eks. Booking.com, Hotels.com eller Expedia) er ikke assosiert med ditt medlemsnummer, og synes derfor ikke i appen.

  • Bookinger som er blitt gjort uten at du har vært innlogget synes ikke i appen. Det samme gjelder hvis kundeservice eller hotellet har gjort bookingen for deg, og du ikke har gitt dem medlemsnummeret ditt.

  • Hotellet er ikke tilgjengelig i appen ennå. Vi jobber hardt for å flytte alle hotell til et system som støtter appen, men vi mangler fortsatt noen hotell.


Du kan nå legge til bookinger som mangler ved å gå til fliken "Mine opphold" og velge "Legg til manglende booking". Kundeservice kan også hjelpe deg hvis du vil.

Haster det?

Ring oss på: +47 22 334 200

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdager

Stengt


Kontakt oss