!--island-Breadcrumbs:11-->
Bookinghjelp
Vanlige spørsmål
Hvis du er medlem:
- Logg inn og gå til Mine bestillinger. Der ser du alle bookingene dine, og kan avbestille de som ikke er aktuelle lenger.
Hvis du ikke er medlem:
- Gå til Finn bookingen din. Velg "Finn en booking" og fyll inn bookinginformasjonen din, så kan du avbestille oppholdet.
Vær oppmerksom på at forhåndsbetalte bookinger ikke kan avbestilles på hjemmesiden eller i appen. Kundeservice kan hjelpe deg å avbestille disse, men de tilbakebetales dessverre ikke.
!--island-FAQItem:12-->
Til og med de beste planer kan plutselig endres. Hvis du har en booking og trenger å oppdatere antall personer eller bytte dato, kan du kontakte kundeservice eller hotellet direkte. Du kan dessverre ikke endre en gjennomført booking selv.
!--island-FAQItem:13-->
På Min side eller i appen kan du kun se bookinger som er blitt gjort mens du har vært innlogget på hjemmesiden eller i appen. Bookinger som er blitt gjort mens du var utlogget, per telefon eller andre bookingtjenester registreres ikke på din profil.
Det kan også være fordi akkurat dette hotellet ikke er mulig å se blant dine bookinger. Noen hotell har systemer som ikke er kompatible med bookingoversikten, derfor synes den ikke. Vi jobber med å løse dette. Her finner du en liste over hvilke hotell dette gjelder.
Men ikke vær redd, så lenge du har fått en bookingbekreftelse så har du en booking.
!--island-FAQItem:14-->
Det kan ta litt tid før du får bookingbekreftelsen. Hvis du har booket via telefon eller e-post direkte med hotellet eller kundeservice, skal bekreftelsen komme på e-post eller SMS etter at bookingen er gjennomført.
Som medlem kan du se dine kommende bookinger på Min side eller i appen vår, cirka 15 minutter etter fullført booking. Kontakt kundeservice, hvis du har spørsmål eller trenger hjelp. De kan f.eks. se om du har angitt riktig e-postadresse eller sende en ny bekreftelse hvis du trenger det.
!--island-FAQItem:15-->
Nei, medlemsrabatten som inngår i pristypen Member Price gjelder bare for medlemmer. Den er kun gyldig dersom du selv overnatter på hotellet. Om du har booket rom for noen andre med medlemsprisen kan det hende at hotellet tar betalt for ordinærpris.
!--island-FAQItem:16-->
Det spørs. Opptil to barn under 9 år bor gratis når de deler seng med foreldrene. I dette tilfellet regnes en dobbeltseng som to senger. Lokale unntak kan selvfølgelig forekomme, alle hotell har forskjellige forutsetninger. Hvis barnet/barna er over 9 år eller trenger en egen seng, tilkommer det et tillegg per natt.
!--island-FAQItem:17-->
Alle hotell har reservert et begrenset antall standard- og/eller superiorrom som det går an å booke med bonuspoeng. Hotellet kan ha ledige rom til ordinær pris selv om bonusrommene er fullbookede. Vi anbefaler at du er ute i god tid når du vil booke bonusrom, særlig på de mest populære destinasjonene.
!--island-FAQItem:18-->
Avbestillingsvilkårene avhenger av hvilken pristype du velger når du gjør bookingen. Vilkårene for bookingen din kan du lese på bookingbekreftelsen som du har fått per e-post. Disse er de vanligste pristypene på vår hjemmeside/app:
- Web Price Flex, Member Price, avtalepriser: Kan avbestilles fram til kl. 16:00 på ankomstdagen, om ikke annet er angitt på bekreftelsen. medlemmer kan ha fordeler som senere avbestilling, avhengig av medlemsnivå. Se alle medlemsfordeler her
- Web Price Prepaid og andre forhåndsbetalte tilbud: Kan avbestilles opptil 24 timer etter utført booking. Kontakt kundeservicepå telefon innen åpningstider om du ønsker å avbestille.
!--island-FAQItem:19-->
Hvis du har fått en bookingkode fra et hotell i tilknytning en konferanse eller seminar, må du kontakte hotellet og booke direkte gjennom dem. Koden kan ikke brukes på strawberry.no eller i appen vår. Her finner du kontaktopplysninger for alle hotell.
!--island-FAQItem:20-->