For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Comfort Hotel Trondheim
Plassert midt i hjertet av Norges forsknings- og teknologihovedstad, er Comfort Hotel® Trondheim det perfekte stedet å møtes for forretninger. Det ligger kun en kort gåtur fra Trondheims sentralstasjon og en halvtime unna Trondheim lufthavn, Værnes.
Hvis du trenger mer plass enn det våre mindre, intime møterom kan tilby, kan vi arrangere lokaler for opptil 400 personer hos det nærliggende Nova Konferansesenter. Med gratis Wi-Fi passer vi på at du er i kontakt med dine kolleger til tross for avstanden.
Lad opp til dagen med vår frokostbuffé, full av sunne, økologiske valgmuligheter, og oppdater deg på siste nytt med dagens avis, helt gratis. Hvis du trenger liten boost når du jobber, har vi gratis te og kaffe til enhver tid. Ta en pause med kollegene dine over en latte eller bare fortsett å brainstorme i vår Barception. Og hvis du er lysten på en drink eller noe å spise når du jobber til langt på natt med prosjektet ditt, er vår lobbyshop åpen døgnet rundt. Når alle møtene dine er over er du velkommen til å ta en treningsøkt i treningsstudioet vårt – det er åpent 24 timer i døgnet, så du aldri trenger å gå glipp av treningen. Det finnes mange valgmuligheter enten du er godt kjent på gymmen eller en nybegynner. Og hvis du ønsker å ta treningsøkten utendørs, kan våre resepsjonister vise deg hvor de nærliggende joggestiene er. Med Norges tredje største by utenfor døra, er det masse å finne på etter at jobben er unnagjort, som å besøke den historiske Nidarosdomen som ble påbegynt i 1070 og som fortsatt ikke er helt ferdigbygd. Hvis du er på utkikk etter et sted å ha en forretningsmiddag med en klient spør våre resepsjonister om tips - de har alltid en anbefaling på lur!
Fra styremøter til intervjuer og seminarer, vi har det du trenger med våre tre intime, moderne konferanserom. Planlegger du noe større? Bare ta kontakt med oss, så kan vi arrangere leie av Nova Konferansesenter med 400 seter.
Våre tre møterom har kapasitet på mellom ti og 25 personer i et moderne og elegant miljø. Hvert rom kommer med en projektor for presentasjoner, flipboard og whiteboard sånn at du kan fange opp alle ideer og tanker når dere brainstormer.
Våre styrerom, New York & Tokyo, har kapasitet til 10 og 12 personer i styreoppsett. Disse lokalene er stilrent innredet, og er optimale for mindre møter. Lokalene har begge mye dagslys, og er utstyrt med projektor, lydsystem, flipover og whiteboard.
Vi starter dagen med frokostbuffé med mangfoldige sunne muligheter, og vi holder energien oppe med gratis (fairtrade og økologisk) te og kaffe. Ta gjerne en baristakaffe og en kjapp matbit fra vår Krem Kaffe Bar eller litt snacks fra lobbybutikken.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De utkryssede tjenestene er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller medlemsnummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.