For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Quality Hotel Grand Larvik
Bare noen få skritt fra togstasjon og ferge, og en 20 minutters kjøretur fra Sandefjord Lufthavn, ligger Quality Hotel™ Grand Larvik med en perfekt beliggenhet for konferanser og forretningsmøter i Larvik, ved kysten i Sør-Norge.
I april 2022 åpner vi en helt ny konferanseavdeling. Vår største sal blir nærmere 300 kvm, og kan deles i to. Mindre styrerom som er perfekt for ledersamlinger, intervju, gruppeoppgaver eller kreative samlinger. Vi har også middel store møterom med plass opptil 50 personer hver. Alle møterom er utrustet med topp moderne utstyr, og vi tilrettelegger for deres behov.
Friskt + Fargerikt = Fantastisk
Velkommen til Havmannen Restaurant! Start dagen med en frokostbuffet - gå ikke glipp av vårt hjemmelagde brød - og slå deg ned for lunsj og middag a la carte. Vi anbefaler vår 6 retters smaksmeny! På sommeren ønsker vi velkommen til vår bryggerestaurant, Pakkhuset - en av byens mest populære sommerrestaurant.
Litt kvalitetstid på fritiden er vel så viktig som høy kvalitet på konferansen, så vi har rikelig med måter å slappe av på. Fortsett med brainstormingen og nettverksbyggingen, eller bare slå av en prat i vår trivelige bar. Og hvis du liker å ha en utsikt å beundre mens du tar en drink, kan du ta turen ut på terrassen vår. Vår sentrale beliggenhet lar deg dra ut og utforske omgivelsene på et blunk når du har pause fra projektorer og flipboards.
Med en uslåelig utsikt mot strandkanten, toppmoderne teknologi og helt nyrenovert hotell, ligger konferansen din an til en god start. Vårt ekspertteam står klare for å perfeksjonere detaljene slik at du fritt kan konsentrere deg om jobben din.
Med utsikt mot Larvikfjorden – slik som alle våre møterom – og en kapasitet på 200 personer, er banketthallen vår juvel på kronen. Projektorer og whiteboards innebærer at selv de på bakerste rad kan følge med uten problemer.
Skal du verte en større presentasjon eller seminar? Vi har alt av presentasjonsutstyr som du skulle måtte behøve, og kan ta imot 30 til 100 personer i et av våre fem store lokaler: Borgestuen, Lillesalen, Banquet Hall 1 og 2, og Møtesalen.
Våre fire møterom fra 6 til 16 personer er perfekte for både styremøter og brainstorming. De er intime, men har ikke dermed mindre med bekvemmeligheter. Projektorer, whiteboards og skrivemateriale hjelper deg å få fram ditt budskap.
Vi gir gjestene dine en god start med en frisk og fargerik bufféfrokost, fulgt av en sesongbetont meny til lunsj og middag. Gjennom dagen kan de fylle opp energilagrene med te, kaffe, og frukt, popcorn og iskrem.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De tjenestene med strek over er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller medlemsnummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.