For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Clarion Hotel The Hub
Clarion Hotel The Hub er Oslos nyeste og mest moderne konferansehotell.
Hos Clarion Hotel® The Hub åpnes det for muligheten til å arrangere kongresser i en utstrekning som tidligere ikke har vært mulig, midt i sentrum av Oslo. Vår kongressal er over 900 kvadratmeter og har kapasitet til 1850 mennesker. I tillegg, med våre imponerende møteromsfasiliteter på totalt 4911 m², inkludert 1312 m² med mingleområder perfekt for pauseserveringer og utstillere, tilbyr vi uante muligheter for både store og små arrangementer. Clarion Hotel® The Hub har også 28 møterom, som inkluderer 10 styrerom og hele 3 eksklusivt VIP-rom. Med et tilhørende utstillings- og mingleområde, er våre fasiliteter ideelle for en rekke arrangementer. Klikk nedenfor for å lese mer om hva vi kan tilby deg.
Avslutt gjerne dagen med et besøk i hotellets treningsrom og relaxavdeling. Eller kanskje du heller foretrekker en drink i 13. etasje? Ta heisen opp og bli møtt av en spektakulær utsikt over Oslo og Oslofjorden. På solrike dager kan vinduene åpnes fra gulv til tak og det blir en uterestaurant under tak. Forestill deg en varm sommerkveld sittende ved et dekket bord med gode kolleger.
Det er ingen business på en død planet og Clarion Hotel the Hub skal markere seg som en forkjemper for bærekraft og miljøbesparing. I byggeprosessen jobbet vi mot sertifiseringen BREEAM - Very good. Dette baserte seg blant annet på design, konstruksjon, materiale og avfall. På lik linje med alle hotell i Strawberry blir Clarion Hotel The Hub sertifisert med miljøstandarden ISO-14001. Les mer om hotellet og BREEAM sertifiseringen her.
Vårt hjerte ligger i menneskemøter. Vi kobler sammen mennesker, ideer, gjester, nabolaget, byen og omverden. Clarion Hotel The Hub er Oslos ledende forretningshotell og naturlig førstevalg som arena for alle typer kongresser.
Vår fleksible kongressal med high tech løsninger og fantastisk design vil gi uante muligheter for store arrangement. Med ca 900 m2, er det plass til 1150 mennesker i kino-oppsett. Rommet kan deles i tre og har 6,10 meter takhøyde.
Det er enendevegg som kan heises opp og dermed binder kongressalen med 850 m2 mingleområde. Det er et fleksibelt tak til gulv-vindu som kan åpnes for å heise inn store elementer. Eksempelvis en bil. Et backstagerom er tilknyttet kongressalen.
I første etasje er det tre konferanserom på ca 100 m2 som kan kobles sammen til fleksible varianter, slik at det passer din konferanse perfekt. Det er et tilknyttet mingleområde, samt high tech-løsninger og flotte detaljer.
I 2. etasje er det et ovalt VIP-rom på ca 80 m2 som gir en ekstra inspirerende stemning til møtet ditt. I samme etasje er det mingleområde og terrasse.
Møterommet «Think outside the box» er utviklet gjennom en designkonkurranse. Det er definitivt verdt å booke dette rommet om du vil ha en kreativ tvist på møtet ditt. Oppsett kan tilpasses etter ønske. Ta kontakt så finner vi en bra løsning. Les mer!
Et utradisjonelt og nytenkende rom som stimulerer kreativitet og spennende idéer.«Think outside the box» konseptet bygger på moderne, innovativ teknologi, sammen med mye lekenhet. Møterommet vil ha en stor glassboks som vil fungere som en touchscreen/tavle som kan benyttes fra alle sider. Boksen er den store detaljen i rommet, og alt rundt representerer den kreative verden vi kan møte om vi tør å tenke nytt.
"For å kunne utvikle oss og skape nye, spennende idéer, er det viktig å våge og trå utenfor komfortsonen vår". Designstudentene Eilén og Hanne som står bak konseptet ønsket at rommet skulle være en påminnelse på dette, og valgte derfor å ta utgangspunkt i sitatet: ”Think outside the box”, da dette er et velkjent ordtak som sier det så enkelt. Oppsett, teknologi og utstyr kan tilpasses etter ønske og behov. Ta kontakt for mer informasjon!
Hotellet har fem topp moderne møterom fra 35 m2 til 55 m2. Alle rommene er selvfølgelig utstyrt med det siste innen presentasjonsteknologi, og det er mingleområde og terrasse i samme etasje.
Vi har 10 styrerom, som ca er 25 m2. Disse er perfekt for mindre møter. Med behagelig design og det siste innen presentasjonsteknologi legges det til rette for produktive og inspirerende møter. Det er eget mingeareal i etasjen, samt en terrasse.
Som konferansegjest har du muligheten til å bestille både lunsj, brunch og middager hos oss. Er dere ute etter 3-retters middag i restaurant, buffet i eget lokale, eller mingel og after-events med fingermat? Vi har også et stort utvalg av pausemat.
Hva du enn måtte ønske å gjennomføre digitalt - Livestreame en konsert eller DJ-sett, et møte, en pressekonferanse, paneldebatt eller konferanse, ta kontakt med oss på meet.thehub@strawberry.no for mer informasjon.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell.
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller medlemsnummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.