Velkommen til oss på Clarion Hotel Helsinki! Har du spørsmål rundt ditt besøk hos oss? Her håper vi du kan finne svarene du leter etter.
Kan jeg parkere på/ved hotellet?
Innendørsparkering finnes i gangavstand fra Clarion Hotel Helsinki (ca 450 meter). Parkeringshus heter Rokkiparkki og adressen er Välimerenkatu 12. Du må laste ned EasyPark-applikasjonen før du parkerer. Parkering betales også via søknaden. Les mer om EasyPark her (svensk side).
Er frokost inkludert? Kan jeg få frokost selv om jeg sjekker ut tidlig?
Frokosten er alltid inkludert i romprisen. Vi tilbyr en stor frokostbuffet med mange økologiske alternativ og som både er god, sunn og mettende. Om du skal sjekke ut før frokosten åpner er det bare å si fra til oss i resepsjonen på forhånd.
Finnes det treningsrom, basseng og badstue på hotellet? Koster det noe?
På Clarion Hotel Helsinki har du tilgang til et toppmoderne treningsrom slik at du kan holde deg i form selv når du er på reise. Om du har lyst til å svette litt ekstra har vi også en herlig badstue, og vi vil ikke minst anbefale deg en dukkert i vårt herlige takbasseng med fantastisk utsikt over Helsinki. Inngang til treningsrom, badstue og basseng er uten ekstra kostnad for alle boende hotellgjester.
Er det aldersgrense for å bo på hotellene?
Ja. Mindreårige (barn under 18 år) får ikke sjekke inn og/eller overnatte alene uten foreldre/verge/annen myndig person.
Finnes det bagasjerom?
Vi tilbyr bagasjerom for oppbevaring av bagasje både før og etter oppholdet ditt.
Finnes det Wifi? Koster det noe?
Som gjest hos oss har du tilgang til gratis Wifi på hele hotellet. Passordet får du ved innsjekk. En gjestedata med utskriftsmuligheter finnes også.
Finnes det Chromecast på hotellrommene?
Ja, vi har Chromecast for streaming i alle våre romkategorier.
Får jeg tak i toalettsaker hos dere?
Fikk du ikke med deg alt da du pakket? Ikke noe problem – i resepsjonen vår finner du det meste du skulle behøve. Her har vi tannbørste, tannkrem, barberhøvel, sjampo, balsam, bodylotion, skopuss og sysaker. Savner du noe vi ikke har på lager? Vi hjelper deg gjerne med innkjøp!
Kan jeg oppgradere rommet mitt?
Feirer du noe ekstra, eller ønsker du å unne deg litt luksus? Kontakt oss, så hjelper vi deg gjerne med å oppgradere rommet ditt.
Hva menes med besøkstid?
Vi forstår hvor viktig det er med en god natts søvn, og strekker oss langt for å sikre at det er stille og godt på hotellet, særlig på nattestid. Derfor ender besøkstiden vår 22:00 for alle ikke-boende gjester – kun gjester med booking kan bli værende på hotellrommet etter denne tiden.
Dyrevennlige rom, room service og flere servicetilbud…
…kan du lese mer om under Servicetilbud!