For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Clarion Hotel® Helsinki
Du kommer kanskje til Clarion Hotel Helsinki for det toppmoderne Makasiini-konferansesenteret og den praktiske beliggenheten. Men det er den gode maten, vakre utsikten og fantastiske fritidstilbud som gjør at du vil elske denne tvillingtårn-perlen.
Kvalitetsfritid er aldri et problem på hotellet vårt, med vårt oppvarmede basseng på taket, badstuen og treningssenteret vårt. Kos deg foran peisen vår, eller sett i gang med jobben med gratis WiFi i vårt avslappede Clarion Living Room.
Vi har det perfekte stedet for å slappe av med kollegaer etter en produktiv dag, eller for vin og middag med klientene dine.Fortsett samtalen og skap nye forbindelser over en drink i vårt fantastiske Sky Room. Elegante omgivelser, kreative cocktails og praktfull utsikt kombineres for å skape en av byens mest spennende lokaler. Vi hjelper deg med å forberede deg til en travel dag med vår (gratis) frokostbuffé, med blant annet ferskt brød, frokostblandinger og egg akkurat slik du vil ha dem. Hvis du skulle sitte oppe om natten for å jobbe med konferansepresentasjonen din, eller bare føler for frokost i sengen, tilbyr vi romservice 24 timer i døgnet. Med en beliggenhet i det hippe vestre havneområdet i Helsinki, er hotellet perfekt for å utforske byen. Imponer klientene dine, eller feir forretningssuksessen din med Helsinkis fantastiske mat. Eller utforsk UNESCO verdensarvsted Suomenlinna, også kjent som Sveaborg, eller en øy i skjærgården.
Med 13 møterom i vårt gamle, ombygde varehus og to rom i Skybaren i 16. etasje med utsikt over byen, har vi alt som trengs for et sensasjonelt arrangement. I tillegg til dette hjelper vårt Success Support team deg med å planlegge hver detalj.
Vårt største rom, Bysa, er ideelt for store konferanser. Rommet har plass til opptil 700 gjester i kinosal eller 450 middagsgjester. Det fleksible rommet kan deles i to rom med plass til 220 personer i hvert og 110 personer i det andre.
For større presentasjoner og foredrag kan du velge mellom Sandis, Crusell, Tallberg og Sonck - våre konferanserom med plass til 90-130 personer.
Våre mellomstore rom Saukko, Ulappa, Brygga, Bunkkeri og Hiili, som har plass til 30-60 personer, er ideelle for seminarer, workshops og store styremøter. Hva med å arrangere møtet ditt i det høyeste møterommet i Helsinki?
Da er rommet Ulappa stedet å være. Lokalet egner seg for møter og workshops samt ulike kveldsarrangementer, og er utstyrt med et styrerom med plass til 16 personer og cocktailbord. For mingling er den maksimale kapasiteten 60 personer.
Vårt mindre møterom Kraana kan ta imot 14 gjester, med andre ord perfekt for alt fra styremøte til intervjuer og møte for one-on-one.
Vi vil sørge for at du får et møte med høy energi med vår standardpakke som inkluderer morgenkaffe, en lunsjbuffé og ettermiddagssnacks. Du får te og kaffe hele dagen, sammen med isvann og søtsaker. Spør etter vår oppgraderingspakke for enda mer.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De tjenestene med strek over er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller medlemsnummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.