Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge

Clarion Hotel® The Hub

Oslo,  Norge

Med Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget, byr Clarion Hotel The Hub på en unik hotellopplevelse. Nyt utsikten fra restaurant Norda og Norda Cocktail Bar i 13. etasje eller den urbane stemningen i Hub Bar i 1. etasje.

Clarion Hotel® The Hub 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Sustainability rating
8,1
av 10
Sustainability rating

Dette er vår egen bærekraftsvurdering som gir en indikasjon på hvordan hvert hotell presterer innen flere ulike bærekraftsområder. Vurderingen er basert på et snitt fra de siste 7 dagene.

8,1
av 10
Vurdering av Clarion Hotel® The Hub

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Utvalg av målene til Strawberry
Klimanøytralitet innen 2030

Målet vårt er å bli klimanøytrale i vår egen virksomhet innen 2030, og samtidig halvere utslippene i våre leverandørkjeder.

Mindre matsvinn innen 2030

Vi jobber hardt og aktivt for å redusere matsvinnet i vår virksomhet med 50 % innen 2030.

Vurdering fra TripAdvisor

4
1378 vurderinger
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4
Rom
4
Service
4
Verdi
4,5
Renslighet
4

Førstevalget i Oslo!

8. oktober 2024, Norge, Insins84

Kanskje et av Norges fineste og mest luksuriøse hotell. + beliggenhet. + flotte rom med luksuriøse bad. + nydelig bar med gode drinker. + frokosten var i verdensklasse. - pris (men skjønner de kan t…

Kanskje et av Norges fineste og mest luksuriøse hotell. + beliggenhet. + flotte rom med luksuriøse bad. + nydelig bar med gode drinker. + frokosten var i verdensklasse. - pris (men skjønner de kan ta den prisen) - veldig mye folk og kaos i frokosten med lang kø til kokk som lagde omeletter - veldig varmt på rom / dårlig AC.
Les mere
5

Topp hotel

3. oktober 2024, , Aud Synne A

Beste hotellet i Oslo, vi har prøvd mange. Ligger perfekt til i forhold til tog / buss. Ny fin stil på rommene , får virkelig hotell følelsen 👌. Bra frokost og god service i resepsjonen. Vi har vært…

Beste hotellet i Oslo, vi har prøvd mange. Ligger perfekt til i forhold til tog / buss. Ny fin stil på rommene , får virkelig hotell følelsen 👌. Bra frokost og god service i resepsjonen. Vi har vært her mange ganger og er like fornøyd hver gang.
Les mere
3

Dårlig og useriøs behandling

3. oktober 2024, Mysen, Norge, Tollef B

Ble veldig dårlig behandlet i resepsjonen. Ba om å få snakke med leder, det var ikke mulig. Ingen forståelse for våre argumenter. Ble nektet adgang til barområde, påsto vi var beruset, hadde vært ute…

Ble veldig dårlig behandlet i resepsjonen. Ba om å få snakke med leder, det var ikke mulig. Ingen forståelse for våre argumenter. Ble nektet adgang til barområde, påsto vi var beruset, hadde vært ute og spist middag, kom inn kl 22.00 for et glass. Overhode ikke berusede.
Les mere
2

Nedgradering av rom pga overbooking

24. september 2024, , Kathrine R

Jeg har bodd på hotellet mange ganger før og det har frem til nå vært førstevalg av hotell når jeg har vært i Oslo. Nå opplevde jeg for 3 gang på relativt kort tid å skulle sjekke inn og ikke få hotel…

Jeg har bodd på hotellet mange ganger før og det har frem til nå vært førstevalg av hotell når jeg har vært i Oslo. Nå opplevde jeg for 3 gang på relativt kort tid å skulle sjekke inn og ikke få hotellrommet jeg hadde booket, men en nedgradering/dårligere hotellrom uten annen kompensasjon enn flere bonuspoeng. Etter å ha diskutert for å få redusert pris på et mindre og dårligere rom fikk jeg kr 200,- i redusert pris på rommet. Grunnen til at hotellet ikke kunne gi meg rommet jeg hadde booket var overbooking fra deres side. Dette oppleves som dårlig kundebehandling og jeg kommer til å velge andre hotellet for fremtiden. Meget skuffet over hotellet!
Les mere
5

Like fornøyd som alltid!

22. september 2024, , Elisabeth J

Vi blir alltid så godt mottatt her, og når du opplever at resepsjonisten, renholdspersonalet, servitører og egentlig alle du møter viser samme høye standard blir det førstevalget i Oslo neste gang ogs…

Vi blir alltid så godt mottatt her, og når du opplever at resepsjonisten, renholdspersonalet, servitører og egentlig alle du møter viser samme høye standard blir det førstevalget i Oslo neste gang også. Elsker senga og putene, det er så fine og rene rom - og jeg må trekke frem opplevelsen vår når vi hadde booket «gratisnatt» med bonuspoeng. Istedenfor å måtte føle på at man ikke er betalende gjest, ble vi møtt med «tusen takk for at dere ville bruke bonuspoengene deres hos oss!» Og så, når vi ble spurt om hva vi skulle i Oslo, - så fikk vi følelse av å bli tatt ekstra godt vare på med svaret «åh, men da legger jeg dere litt ekstra høyt oppe, så blir det litt mer stillhet etter konserten». Nydelig frokost og flotte folk ❤️
Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.19.001 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.