Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge

Clarion Hotel® The Hub

Oslo,  Norge

Med Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget, byr Clarion Hotel The Hub på en unik hotellopplevelse. Nyt utsikten fra restaurant Norda og Norda Cocktail Bar i 13. etasje eller den urbane stemningen i Hub Bar i 1. etasje.

Clarion Hotel® The Hub 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Sustainability rating
8,5
av 10
Sustainability rating

Dette er vår egen bærekraftsvurdering som gir en indikasjon på hvordan hvert hotell presterer innen flere ulike bærekraftsområder. Vurderingen er basert på et snitt fra de siste 7 dagene.

8,5
av 10
Vurdering av Clarion Hotel® The Hub

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Utvalg av målene til Strawberry
Klimanøytralitet innen 2030

Målet vårt er å bli klimanøytrale i vår egen virksomhet innen 2030, og samtidig halvere utslippene i våre leverandørkjeder.

Mindre matsvinn innen 2030

Vi jobber hardt og aktivt for å redusere matsvinnet i vår virksomhet med 50 % innen 2030.

Vurdering fra TripAdvisor

4
1411 vurderinger
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4
Rom
4
Service
4
Verdi
4,5
Renslighet
5

Anbefales

17. februar 2025, Norge, RunaCooper

Utrolig fint hotell! I hjertet av byen med gangavstand til det meste. Rommene er veldig fine med super behagelige senger. Hotellfrokosten er noe av det beste jeg har hatt! Anbefales å booke rom her f…

Utrolig fint hotell! I hjertet av byen med gangavstand til det meste. Rommene er veldig fine med super behagelige senger. Hotellfrokosten er noe av det beste jeg har hatt! Anbefales å booke rom her for her. Hotell baren er også veldig fin og tilbyr et godt utvalg av drinker
Les mere
2

Mye bra her, men middag i 13 etasje var dårlig og med kalde retter.

17. februar 2025, Råholt, Norge, Z1112LGtomg

Hyggelige ansatte, fint rom med god frokost, men 3 retters middagen i 13 etasje var kalde og smakløse. Flott lokale der med hyggelige ansatte, men maten var langt under middels. Vi hadde kjøpt en pakk…

Hyggelige ansatte, fint rom med god frokost, men 3 retters middagen i 13 etasje var kalde og smakløse. Flott lokale der med hyggelige ansatte, men maten var langt under middels. Vi hadde kjøpt en pakke i romantikkens ånd, men den var ikke verdt pengene pga den dårlige middagen.
Les mere
5

Fantastisk hotell

15. februar 2025, Oslo, Norge, thomas a

For en atmosfære å bare komme inn på dette hotellet. Interiøret var helt magisk. Luftig og fint. Innsjekkingen gikk raskt unna med hyggelige folk. Elsker systemet på heksene som gjør flyten mye mer ef…

For en atmosfære å bare komme inn på dette hotellet. Interiøret var helt magisk. Luftig og fint. Innsjekkingen gikk raskt unna med hyggelige folk. Elsker systemet på heksene som gjør flyten mye mer effektiv enn med det gamle systemet der man må trykke selv på en pil opp eler ned for å få heisen (der nesten ingen skjønner systemet) for så å trykke en gang til på hvor man skal. Barene her hadde masse deilige drinker og utrolig hyggelige folk som jobbet her. Rommet var veldig fint og rent. Gode senger. Dusjen hel og ren. Men rommet var alt for varmt og temperaturmåleren fikk man ikke stilt på. Frokosten var himmelsk med masse forskjellig pålegg og frukt og grønt. En kokk som laget omelett til deg. Noe som var bra for eggerøren var nok av pulver.
Les mere
5

Helt fantastisk!

10. februar 2025, Hønefoss, Norge, GoPlaces11087001280

Vi dro på en miniweekend og kunne ikke vært mer fornøyde med hotellet. Fra det øyeblikket vi ankom, ble vi møtt av et utrolig hyggelig personale som fikk oss til å føle oss velkomne. Rommene var rene,…

Vi dro på en miniweekend og kunne ikke vært mer fornøyde med hotellet. Fra det øyeblikket vi ankom, ble vi møtt av et utrolig hyggelig personale som fikk oss til å føle oss velkomne. Rommene var rene, moderne og veldig komfortable. Spa-avdelingen var en oase av ro, med et deilig badeområde og en avslappende badstue. Høydepunktet var likevel frokosten – et imponerende utvalg av ferske, smakfulle retter som gjorde morgenen perfekt. Alt i alt et fantastisk opphold, og vi gleder oss allerede til å komme tilbake!
Les mere
1

Manglende forståelse for kundens behov

8. januar 2025, Oslo, Norge, apsaetereie

Etter å ha kjørt i 4 timer i snøkaoset på Østlandet hvor tog og fly ble kansellert booket jeg en natt på The Hub. Gledet meg til å hente igjen hvile. Jeg brukte min LOFavor kampanje rabatt og betalte…

Etter å ha kjørt i 4 timer i snøkaoset på Østlandet hvor tog og fly ble kansellert booket jeg en natt på The Hub. Gledet meg til å hente igjen hvile. Jeg brukte min LOFavor kampanje rabatt og betalte en upgrade oppå den prisen. Da jeg skal legge meg finner jeg en stor hår ball i sengen og sengetøyet var skittent. Jeg får nytt rom. Dagen etter ca kl.08:20 og 2 timer frem i tid høres det feedback samt høy musikk og høy snakking fra høytaleren inne på rommet. Jeg ble livredd og jeg fikk ikke sovet ut etter en lang natt.Jeg sier i fra og får beskjed om at de glemte å gi beskjed dagen før om en øvelse. En usikker resepsjonist tilbyr meg sein utsjekk eller/og en ekstra natt med rabattert pris. Resepsjonisten forklarte at den ikke visste hva den kunne tilby meg og skulle komme tilbake til meg per e-post. Fikk ingen e-post. Valgte sein utsjekk og ventet på e-post fra hotellet. Fortsatt ingen e-post. I dag oppdaget jeg at hotellet hadde trukket meg for en ekstra natt jeg ikke hadde bodd hos de. Jeg kontaktet hotellet for å forsikre meg om at det ikke er svindelforsøk og for å få oppklart hvorfor de har tatt betaling for noe jeg ikke har booket. Jeg får da skriftlig beskjed fra manager at jeg ikke er velkommen på hotellet igjen. Jeg er en hyggelig kunde som gjør lite ut av meg, men gir beskjed hvis noe er feil. Manager begrunner det med en klage fra et søsterhotel jeg har bodd på og at jeg er problemet. Jeg hadde en krangel med front desk manager på Quality hotel Løren fordi min venninne hadde booket rom for meg med friends/family rabatt og det var ikke lov i følge han. Jeg var ikke informert om det. Restauranten hadde satt en flaske musserende på rommet mitt uten mitt samtykke og jeg ga beskjed om at det må de spørre meg om først siden jeg ikke hadde bestilt flasken selv. Front desk manager truet meg med politi anmeldes og søksmål. Han skulle sørge for at jeg aldri mer skulle få bo på alle Strawberry hoteller igjen og oppførte seg truende. Dette oppleves ekstremt ubehagelig at man som kunde ikke kan si i fra når noe er galt eller gi en klage på noe uten å bli straffet for det i etterkant. Her har begge hotellene levert dårlig service og straffer kunden for dette.
Les mere

Motta tilbud og inspirerende innhold fra oss

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Motta tilbud og inspirerende innhold fra oss
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.21.005 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.